We gaan naar Frankrijk - Reisverslag uit Portiragnes, Frankrijk van Sylvia en Gert Davids - WaarBenJij.nu We gaan naar Frankrijk - Reisverslag uit Portiragnes, Frankrijk van Sylvia en Gert Davids - WaarBenJij.nu

We gaan naar Frankrijk

Door: Sylvia en Gert

Blijf op de hoogte en volg Sylvia en Gert

09 Maart 2015 | Frankrijk, Portiragnes

Het waarom van deze blog: op 31 maart gaan wij, Sylvia en Gert, voor ruim 6 maanden naar Frankrijk om daar als beheerderskoppel te gaan werken voor Roan. We willen iedereen die geïnteresseerd is in ons wel en wee op deze wijze 1x per week op de hoogte houden. Vind je het leuk, ga ons dan volgen en klik bij 'Blijf op de hoogte' (linksonder) op 'Meld je aan voor de mailinglijst'.
Je kunt ook de link aan andere geïnteresseerden doormailen.

Het lijkt een beetje op ‘Ik vertrek!’ alleen in ons geval komen we ergens in oktober gewoon weer terug naar Assen. Zo’n stap om langere tijd in het buitenland te gaan werken is best ongewoon en spannend! Maar het betekent voor ons wel de combinatie van hobby en werk en wat is er nu mooier dan dat?
De camping waar we aan de slag gaan is Les Sablons in Portiragnes Plage, vlakbij Beziers. Nu lijkt 31 maart nog erg ver weg maar we zijn al druk bezig met de voorbereiding op ons vertrek: lijstjes opstellen voor wat mee moet, voor wat nog moet worden gedaan en geregeld voor we weggaan etc. Gelukkig woont onze zoon Vincent nog thuis en dat houdt in dat we weten dat ons huis in goede handen is. Ook dochter Suzanne zal regelmatig in Assen zijn. Maar toch komt er zeer veel op ons af. Daarover volgende week meer. Als je nu al meer wilt zien van de camping waar we heen gaan en de organisatie waarvoor we gaan werken kijk dan op http://www.roan.nl/camping/frankrijk/languedoc-roussillon/camping-les-sablons?datum=20-06-2015&duur=7&acc_type= en http://www.les-sablons.com/nl/ .

• 09 Maart 2015 - 15:52

Ineke:

Alvast heel veel plezier en succes met de voorbereidingen. De tijd gaat altijd sneller dan je denkt en voor je het weet is het 31 maart en reizen jullie af naar het zonnige zuiden. Gelukkig blijven door jullie blog op de hoogte van het wel en wee.

• 09 Maart 2015 - 15:57

Arianne:

Wat een spannend maar mooi vooruitzicht!
    Ik kom live nog even afscheid nemen van jullie en vind het leuk om jullie digitaal te blijven volgen.

• 09 Maart 2015 - 16:01

Andries Jan Van Der Horst:

......huis in goede handen? deed vincent geen opleiding in onroerend goed: makelaar ofzoiets? nou ja, latere zorg: sterkte met voorbereidingen. hartelijke groet,
    andries

• 09 Maart 2015 - 16:23

Cornelien:

Wat een prachtige uitdaging!!! Wens jullie heel veel succes en ga jullie volgen, leuk!

• 09 Maart 2015 - 16:52

Corien:

wat leuk!! veel succes met de laatste voorbereidingen. en veel plezier daar! het ga jullie goed! en ik ga jullie volgen :)

• 09 Maart 2015 - 16:53

Marja En Jack:

Leuk dit blog. We volgen jullie, wellicht ook in het echt! Bonne chance et au revoir

• 09 Maart 2015 - 16:55

Gerjan En Til:

Gert en Slvia,

We wensen jullie heel veel plezier in Z Frankrijk. Natuurlijk gaan we het van hier uit goed volgen en misschien, je weet het nooit komen we nog langs. Goede reis en kom behouden weer terug

• 09 Maart 2015 - 16:56

Rudy Post:

Hallo Gert,

Wellicht een mooi project om het proces van de aankomst en vertrekdag in een 'Lean" traject te gieten :-))

groet en veel plezier!
    Rudy

• 09 Maart 2015 - 16:59

Winnifred Assies:

Hallo, heel veel succes en plezier met deze nieuwe uitdaging!

• 09 Maart 2015 - 17:08

Carolien Schepers:

hoi Gert en Sylvia

leuk om jullie zo te volgen..heel veel succes.plezier..en veel genieten

groetjes Carolien

• 09 Maart 2015 - 17:30

Claudia:

Succes en plezier!

• 09 Maart 2015 - 17:38

Christa:

Heel veel plezier deze laatste weken in Nederland maar vooral de komende maanden in het mooie Frankrijk.

• 09 Maart 2015 - 18:09

Hans En Wendy Stevelmans:

Silvia en Gert,
    Heel veel plezier en veel succes!
    Ik zie je misschien nog wel, Gert, voor je vertrekt!

Groeten Hans en Wendy

• 09 Maart 2015 - 18:18

Rietha:

Hallo Sylvia en Gert,

dit ziet er al heel leuk uit en ik ga jullie zeker volgen; heb even gekeken naar de camping en de omgeving, die ik wel een beetje ken.
    Sylvia, ik zie jou nog voor jullie vertrek. Tot dan!

• 09 Maart 2015 - 18:34

Sylvia Vd Kade De Groot:

Sylvia en Gert

Wat geweldig om zo iets te ondernemen. Heel veel succes en vooral plezier.

• 09 Maart 2015 - 19:15

Hélène Lievaart-Hendriks:

Ik wil jullie een hele mooie tijd toe wensen in Frankrijk!!

• 09 Maart 2015 - 20:05

Hanneke :

Veel plezier samen met de avontuur!

• 09 Maart 2015 - 21:17

Rob Tiemes:

Beste Gert en Sylvia,

Heel veel succes en plezier. Houdt me op de hoogte!

• 09 Maart 2015 - 21:30

Bert Vos:

Hoi Gert en Sylvia,
    Prachtig dat jullie dit doen, zie jullie er helemaal voor gaan.
    Ontzettend veel plezier daar samen.
    Gr Bert

• 09 Maart 2015 - 22:28

Tilly:

Leuk zo'n uitdaging! Heel veel succes en plezier gewenst. Rolf en Tilly

• 10 Maart 2015 - 07:32

Diana:

Leuk zeg , wat een mooi vooruitzicht.
    Heel veel plezier en geniet van jullie avontuur!

• 10 Maart 2015 - 08:41

Carin:

Wat een uitdaging! Leuk en moedig dat jullie dit doen. Heel veel succes en vooral plezier in deze mooie streek.

• 10 Maart 2015 - 09:11

André Ledder:

Sylvia en Gert, Heel veel succes daar in Frankrijk. Hopelijk wordt het een onvergetelijke ervaring.

• 10 Maart 2015 - 09:37

Jos Swagemakers:

Beste Sylvia en Gert,
    Heel veel succes en plezier samen in de zon. Die campinggasten boffen maar met jullie als beheerders!
    Au revoir

• 10 Maart 2015 - 09:50

Carolien Kolk:

Hoi Sylvia en Gert,
    Wat een geweldige uitdaging. Ook wij hebben altijd naar Zuid Frankrijk willen verhuizen, maar het werd uiteindelijk een mini-camping in Drenthe ;-). Wij gingen vaak naar de camping naast die van jullie (Mediterraine Plage). Het is een prachtige omgeving. Wij wensen jullie vooral heel veel plezier en gezond weer terug in oktober/november.
    Groetjes, Carolien (en John)

• 10 Maart 2015 - 12:10

Wemmie:

Beste Gert en Sylvia,
    Wat leuk, zo als ik je heb leren kennen past dit wel bij je. Wens jullie een leuke gezellige tijd toe. Geniet ervan.
    Groeten, Wemmie

• 10 Maart 2015 - 21:37

Anna:

Uit nieuwsgierigheid even op de site gekeken: jeetje, wat een grote camping!! En wat een onderneming en uitdaging voor jullie, knap hoor. Succes met alles :)

• 11 Maart 2015 - 12:05

Elena Miller:

Hallo Ihr Lieben, viel Erfolg und Spaß bei eurem neuem Objekt. Wir sind in Gedanken bei euch. Busserl Elena & Pete

• 11 Maart 2015 - 13:47

Josja:

Wat een mooi avontuur in een prachtige omgeving! Bon voyage!

Groet, Josja

• 13 Maart 2015 - 14:34

Opa En Oma:

Was het niet mogelijk om nog verder weg te gaan?

Groetjes,
    Opa en oma

• 13 Maart 2015 - 14:48

T.Kemkers:

Gert en Sylvia.
    Heel veel plezier en werkervaring.
    doe je best en geniet er van.
    geluk en veel liefs Tonnie